Orientare Liberala editia aIIa

Azi 25 aprilie 2009, Clubul Elevilor Liberali Iasi a organizat un proiect de orientare turistica in orasul Iasi. Concursul a fost organizat pe licee fiecare liceu a avut o echipa, aceste echipe au trebuit sa gaseasca fiecare litera a cuvantului „LIBERAL” aflate in 7 obiective turistice ale Iasiului; startul turului interactiv s-a dat de la Sediul PNL din Podu Ros, de unde fiecare echipa a plecat pe un traseu prestabilit catre un obiectiv turistic indicat pentru a gasi prima litera si indiciul pentru urmatorul obiectiv turistic. Cand au format cuvantul „LIBERAL” echipele s-au intoars la Sediul PNL, primele 3 echipe au fost premiate.

Eu am avut onoarea de a sta in checkpoint-ul aflat la Hanul 3 Sarmale.Mi-au placut unele echipe cum nu stiau unde sa coboare din autobuze, si se duceau ori cu o statie dupa han ori cu o statie inainte si veneau pe jos 1 statie.Mi-a mai placut sa vad acea intrecere adevarata intre echipe, atunci cand se dadeau jos din autobuz 2-3 echipe si alergau intr-un suflet pana la mine ca sa le dau litera si urmatorul indiciu.Vremea nu a prea tinut cu noi dar in momentul in care am aflat ca echipa formata doar din fete a liceului meu, Alexandru Ioan Cuza a castigat premiul I, vremea nu mai avea importanta pentru mine.Felicitari fetelor! 

Liceele care au concurat au fost : Alexandru Ioan Cuza, Miron Costin, Energetic, Cantemir, G. Moisil,Garabet Ibraileanu, Tehnoton, Racovita,CFR, Saligny, Economic 1, Economic 2, Negruzzi, Eminescu. 

Clasament : Locul 1 : Liceul Teoretic Alexandru Ioan Cuza

                Locul 2 :Colegiul National Emil Racovita

                Locul 3: Liceul de Informatica Grigore Moisil

Un comentariu: