Craciun fericit tuturor!!!


N-am mai postat de ceva timp pe blogul meu. Odata cu plecarea in Danemarca, imi permit si am timp destul , ca sa mai postez pe blog. Stiu ca nu am cititori, dar scriu pentru mine mai mult, si in caz ca cineva imi citeste blogul, voi fi foarte fericit, chiar si daca ii o singura persoana pe zi (as vrea eu ) .

Postarea este despre Craciun, sau asa ar trebui sa fie, cel putin asta as vrea eu , sa vad daca o sa imi iasa. As vrea sa fie o postare mai neobisnuita, cu nite urari mai neobisnite, ceva care sa iasa din tipar, sa zica lumea : "Ai vazut ce postare are Danut pe blog?" . No sa se intample :))


Am vazut ceva care mi s-a parut interesant, desi ideea e deja veche .



Mie imi place schimbarea, insa Craciunul inseamna traditie.Bucuria de a fi alaturi de cei dragi alaturi.Va spun si va rog sa va ganditi bine, sa valorificati foarte mlt , ca sunteti alaturi de cei dragi in astfel de momente, precum Craciunul si Anul Nou, va zic asta din propria experienta. Cel putin eu, anul asta nu o sa imi petrec alaturi de cei dragi, de familie, de prieteni, sarbatorile ci cu niste oameni care i-am cunoscut acum o saptamana si la 2000 si ceva de kilometri de casa. Asa ca valorificati si pretuiti timpul petrecut alaturi de cei dragi acasa, prieteni, neamuri, vecini,colegi, camarazi,tovrasi, iubiti,iubite,amanti,amante.

Am deviat total de la subiectul postarii, Craciunul. Dupa cum spuneam, imi place schimbarea, neobisnuitul, ineditul . Mi-a trimis cineva un banc pe tema craciunului si am vrut sa il introduc in postarea mea, desi nu am nicio problema cu blondele, bancul e despre ele :
Doua blonde cautau prin padure un brad de craciun. Dupa o zi intreaga de stat in frig una dintre ele spune celeilalte: -Auzi, n-ar fi mai bine sa luam unu asa, fara globuri??

Nu mai stiu ce sa mai scriu, mi s-a dus inspiratia. Va doresc tuturor sarbatori fericite alaturi de cei dragi sau oriunde le petreceti, profitati de fiecare clipa, nu ezitati, sanatate, bucurii si tot ce va doriti.Numai ganduri bune din partea lu' JASU.

8 comentarii:

  1. uite eu sunt cititorul pe ziua de azi...cine se aboneaza pentru mâine?
    foarte tare bancu :))
    crăciun fericit "pretene"
    "succesuri"

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca este departe dar timpul va trece foarte repede,fii sigur de asta. O sa recuperezi fiecare Sarbatoare si fiecare moment de bucurie. Imi place ca esti sincer, ca tot ce ai scris este din suflet si ca m-ai amuzat cu filmuletele cu pisici talentate[ parca ele canta mai bine decat colindatorii pe care i-am primit pana acum:))]. Iti urez un Craciun Fericit si distractie placuta alaturi de prietenii tai de acolo ( desi putini, important e ca sunt cu tine). Sa ne revedem cat de curand:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. acolo era "esti" :P. Pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Danieluts dear chiar daq nu are acelasi "savoare" urare de Craciun fericit, eu totusi in iti urez happy x'mas>:D< j fi sigur ca o sa recuperam sarbatorile astea la anu,daq nu i kill you o;-) :D ca sa nu mai apuci nici o sarbatoare in Romaniq noastra. fi tare j fa ci ti'ai propus![eu sunt sigura ca ai sa reusesti ptr ca eu te jtiu un baiat ambitios, di aceea"amiguito , te quiero tanto!" you know...take care :*

    RăspundețiȘtergere
  5. dak mai postezi bancuri cu blonde te ucid:))...faine urarile si sarbatori fericite si tie:*:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciun fericit!! Desi esti asa departe ar trebui sa stii ca multe persoane se gandesc la tine si iti transmit ganduri bune:) Iti doresc sarbatori fericite si sa fii fericit pentru ca meriti si tot ce iti doresti sa reusesti si sa fii sanatos dar si mai mult, sa fii iubit...(desi stiu k esti:P). Ai mare grija de tine si nu uita ca ai langa tine, pe drumul spre succes, lumina-calauza spre implinire si ea va avea grija de tine la orice pas, te va mangaia atunci cand ai sa te simti neputincios dar si atunci cand te vei opri pe margine si vei sta cu capul in maini, gandindu-te la sufletele care te asteapta acasa.
    Craciun fericit si numai bucurii! te pup nashu':*:D
    PS: si finu se gandeste la tine si iti ureaza alaturi de mine numai bine:P

    RăspundețiȘtergere
  7. animal......ceo mai scris jasu azi pe blog?:X

    RăspundețiȘtergere
  8. Cititori dupa cum vezi ai...si mai ai si scriitori/oare...:*deci nu duci lipsa :*!
    Eu iti urez un Craciun fericit!! >:D< >:D< >:D< :* :* :* chear daca nu esti langa cei dragi si o urare..sa-i zic asa.. Sa nu te schimbi niciodata!! Ramai la fel!!ca dupa cum vezi ai o multzime de prieteni care te apreciaza asa cum esti :X :X :X ! >:D< Si nu uita : Numai "singuratatea" iti poate aduce profund implinirea!!

    [Oare dc tot ce e interzis e mai frumos?? :X:X ]
    te-am pupat! >:D<

    RăspundețiȘtergere