Vecinuta mea preferata !













Adelina Ponta, vecinuta mea preferata a obtinut medalia de argint la Campionatul European de Qwan Ki Do. Tin neaparat sa spun cateva cuvinte despre aceasta persoana cu suflet de aur. Este o fata de nota 10, intelegatoare, daca ai vreodata nevoie de ajutor, ea e prima care iti sare in ajutor, e un om foarte modest si care isi vede de treaba lui, am numai lucruri bune de zis depre ea, pentru ca numai lucruri bune face peste tot pe unde trece.


Pacat ca sportul romanesc nu mai valorifica asa mult rezultatele obtinute de sportivii de performanta la nivel mondial si european.Guvernul sau federatiile aferente ar trebui sa recompenseze rezultatele obtinue de sportivii nostri pe plan international si nu numai. Desi acest sport, Qwan Ki Do, nu este asa raspandit ,cunoscut si practicat in Romania, in lume este foarte dezvoltat, iar practicantii trebuie sa se antreneze din greu, ca orice alt sportiv de perfomanta , pentru a obtine rezultate favorabile pentru performata sa si pentru tara, deoarece la nivel modial e mult mai dezvoltat acest sport.


Adelina, vreau sa stii ca ai respectul meu total, admiratia si respectul meu pentru tot cea ce faci, pe plan sportiv si pe plan personal.Ai mare grija de tine si tineo tot asa. Eu sunt alaturi de tine oricand si ai sprijinul meu in orice vei face. Take care >:D<


Mult succes, bafta si noroc cu carul in continuare! A transmis JASU din Danemarca! :D






3 comentarii:

  1. iti multumesc ptr tot ce ai scris si mai important...ptr k te cunosc:">:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Te felicit pentru cele zise despre Adelina. Este o fata deosebita. Ma bucur in plus datorita faptului ca ceea ce am filmat la Berlin a ajuns pe un blog.

    Ceea ce se intampla in Romania in privinta sportului este chiar dezamagitor. Cu noul guvern nu va mai exista Ministerul Tineretului si Spotilui, va deveni Agentie Nationala. Asta inseamna autoritatea nationala va fi transformata in autoritate locala. Daca nu ma insel. Oricum, e dezamagitor si asta nu zic eu ci mai marii sportului.

    Din pacate niciun sport in afara de fotbal nu primeste meritele pe care le-ar cuveni.
    In Qwan Ki Do, Romania este o tara fruntasa, la Campionatul de copii si juniori de la Berlin, la care a participat si Adelina, in jur de 70-80% din medalii au fost castigate de sportivii romani. Bravo lor! Iar la seniori, la Campionatul European de la Viena, Romania a iesit pe locul 2 ca total al medaliilor, dupa Italia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt alaturi de Adelina oricand si sunt gata sa o ajut, si nu numai pe ea, si sportul, sa il promovez, sa indemn lumea sa faca sport, tot timpul am facut asta.
    Cand practicam box, vedeam si vad viata de sportiv cu alti ochi, nucu ochii movati, ci din ochii unui sportiv de performanta, si m-am lamurit de competentaministerelor, institutiilor si federatiilor aferente.

    Un prieten foarte bun, Dragos Marin, practica de peste 12 ani box, e in lotul national de box si momentan nu cred ca ai auzit de el, dar cu sigurnta vei auzi. Asta vara a fost la Campionatul Mondial de box , in Guadalajara,Mexic si a luat locul 3. Mi se pare un rezultat si o performanta foarte importanta pentru Romania, asta pe langa alte sute de victori la nivel national si mondial.
    El este un caz mai eosebit, ma refer la faptul ca a fost recompensat cu 20 000 de euro si a fsot selectat sa reprezinte Romania la Jocurile Olimpice din 2012 dn Londra, de asa am zis ca vei auzi de el. Dar nici boxul nu este asa tare valorificat si pretuit in Romania.Avem noroc de Bute, Doroftei, Mihai Leu si altii, ca boxul a mai fot bagat in seama, rumarit si mediatizat. Cat despre Qwan Ki Do, in opinia mea, nu cred ca de curand va primi meritele cuvenite pentru rezultatele obtinute.

    Eu respect orice sportiv si oamenii care practica orice tip de miscare, care iti mentine corpul sanatos si armonios.

    RăspundețiȘtergere