Printre cele mai tari aventuri

Am facut rost de niste poze, care mi-au starnit nijte emotii si amintiri foarta placute legate de momentele petrecute alaturi de unul dintre cei mai buni prieteni ai mei, MIKI. Cum ne poreclim noi, h'animal, s-a auzit rasunand in locurile prin care cu mult timp in urma Ion Creanga copilarea sau Stefan cel Mare apara teritoriul Moldovei. Incercand sa aflam secretele orasului Targu Neamt am facut fel de fel de nebunii, cam ce ne place noua cel mai mult sa facem :))

Cum ne trezeam noi la ora 4 jumatate dimineata si mergeam la gara si laum prmul tren care venea, sau cand stateam la ora 5 diminata in statia de tramvai din Tg. Cucu, asteptand autobuzul ca sa mergem la pescuit, cica :)) Stiu sigur ca este doar inceputul, si va asigur ca ce am facut pana acuma este nimic in comparatie cu ce va urma. Ce drac sunt >:) :)) dar asta e adevarul. Abia astept !

Pescuitul amator , o alta pasiune de a noastra, precum si gatitul, s-au facut prezente oriunde am calatorit. Nu prea am cuvinte sa descriu momentele petrecute alaturi de acest " h'animal" , vreau doar sa pun cateva poze in aceasta postare si sunt sigur ca sunt abia primele si doar inceputul calaoriei noastre nebunesti prin viata.

O sa mai facem de astea pana o sa ajung in sicriu! Care e alaturi de mine? ( Manu, Robert, Dragos :>) ?

A transmis JASU din Danemarca ! :D



























Un comentariu:

  1. acum k ai facut introducerea, tot ce urmeaza e sa ne intalnim iara, pt k oriunde am fi tot lasa iese, si animalu tot animal e:)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere