No words !

Plecarea mea si distanta e un factor care intareste prietenia dintre mine si Robert Popa. Acest h'animal a fost mereu alaturi de mine, cand am avut nevoie de ajutor m-a ajutat fara sa clipeasca, de fiecare ata cand am apelat la el, nu a ezitat nicio secunda sa imi sara in ajutor, problemele mele eveneau si problemele lui.

Toate astea sunt sigur ca vor continua , si prietenia noastra va prinde radacini precum un stejar batran. Multe lucruri nebunesti dar si serioase am facut si vom face impreuna.

Robert, esti un adevarat prieten, si nu spun asta ca sa ma aflu in treaba, o spun pentru ca asa simt si stiu ca si tu simti la fel. Vreau sa stii ca oricand sunt alaturi de tine, vreau sa stii ca ai pe cineva pe care te poti baza, chiar daca e vorba sa mergem sa punem pliante in postele oamenilor din Vaslui, vreau sa stii ca ai langa tine un frate. Vreau sa asculti versurile melodiei.


Prietenia e lucrul cel mai greu de explicat. Nu este ceva ce se poate invata la scoala. Dar daca nu ai invatat ce inseamna prietenia inseamna ca nu ai invatat nimic, zicea Muhamad Ali, si sunt perfect de acord cu el daor ca eu adaug faptul ca atunci cand nu mai am putere inchid ochii si realizez ca prietenii mei imi sunt energia mea.

Un umar pe care sa plangi cand simti nevoia sa te descarci, un om care sa iti dea un sfat la nevoie, o palma care sa te plesneasca atunci cand ai nevoie sa te trezesti la realitate, un om la care sa stai atunci cand pleci de acasa, un om care sa te ajute oricand, asta cred eu ca e prietenul adevarat, si sunt foarte putini in ziua de azi. Prea multe de zis nu am, o astfel de prietenie se simte si se construieste in timp.

Cateva poze, cateva cuvinte, restul se simte.
A transmis JASU din Danemarca! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu